søndag den 29. november 2009

we want our things

The Streets har for alvor fået en revival i mine højtalere, og hvorfor er der egentlig gået så lang tid, hvor jeg næsten ikke har hørt Mike Skinner & Co.?? Ud over mr. Skinner er jeg også begyndt at dyrke http://www.emodrengindiepige.dk/ lidt mere igen..
Har arbejdet en del i løbet af måneden, og derfor er jeg ret skuffet over, at der kun er kommet 688 kr. ind på min konto - hvad FANDEN sker der for det?! håber virkelig bare, de ikke har fået overført det hele endnu.
Well, fredag er der galla på OG, og selvom det bliver skønt at være gay med Fie, ville jeg alligevel ønske, jeg var blevet spurgt af en dreng. Jeg mener, alle har bare partnere og alt muligt, men jeg ender altid med at følges med en veninde.
En god nyhed til sidst: på Soundvenues liste over de 75 bedste albums udgivet i dette årti, ligger The Strokes nummer 1 med Is This It? (og The Streets nummer 12 med Original Pirate Material) - dér er fandme nogen, der kender til god musik!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar